Op zaterdag 9 mei 2026 waren bewoners van (delen van) de Kortelaan, Driehoekslaan, Zogweteringlaan, Klokjeslaan, Peerlenburgh, Oosterbosch en Leeuwenhof uitgenodigd om elkaar (beter) te leren kennen en om nieuwe bewoners te ontmoeten. Dit vond plaats van 16.00 tot 17.30 uur op de hoek van de Oosterbosch en Klokjeslaan, waar de Wijkcommissie had gezorgd voor een tafel, hapjes en drankjes.

Ondanks het prachtige weer viel de opkomst wat tegen; van de 163 woningen zijn er uiteindelijk maar 10 bewoners bijeengekomen om met elkaar kennis te maken en gezellig te borrelen. Voordat we traditiegetrouw in het najaar weer zoiets organiseren (in een andere buurt) zullen we ons beraden of en hoe we dit zullen organiseren. Suggesties zijn welkom!

